loading...

نامی گشت ایرانیان

بازدید : 266
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 11:03

ارمنستان به عنوان کشوری نزدیک به ایران و مقصدی که سفر به آن در ایام تعطیلات سال نو ارزان تمام می شود، همیشه در فهرست بهترین تورهای نوروز قرار گرفته است و از آنجایی که این کشور جاذبه های متنوع و شگفت انگیزی دارد، توصیه می کنم که اگر تاکنون فرصت نکرده اید که به ارمنستان سفر کنید، تور نوروز ارمنستان 1401 را از دست ندهید و با یک برنامه ریزی درست می توانید از آن دیدن کنید

همچنین ایروان به عنوان پایتخت ارمنستان در صدر انتخاب ایرانیان برای سفرهای بهاری است چرا که ایروان لقب پایتخت فرهنگی ارمنستان را نیز دارد به این معنا که می توانید با اقامت در آن با فرهنگ و تمدن این کشور از نزدیک آشنا شوید. جالب است بدانید که نام شهر ایروان در فهرست جهانی یونسکو به عنوان شهر کتاب به ثبت رسیده است بنابراین این مقصد انتخاب خوبی می تواند برای این ایام باشد .

شما مسافران با رزرو یا خرید تور ارمنستان دغدغه ای از بابت سفر نخواهدی داشت، چرا که ما در آژانس نامی گشت با ارائه بهترین و مناسب ترین پکیج های تور عید ارمنستان و فراهم کردن امکاناتی اعم از: گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان همراه با تخفیف های باور نکردنی تلاش کرده ایم تا بتوانیم بهترین و خاطره انگیزترین سفر زندگیتان را در سال جدید رقم بزنید.

در بالای این صفحه طیف وسیعی از تورهای بهار 1401 با شرایط عالی برای شما ارائه کرده ایم که مطابق با سلیقه و بودجه ای که مشخص کرده اید، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در صورتیکه سوال و ابهاماتی در خصوص پکیج ها داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تور ارمنستان نوروز 1400

قیمت تور ارمنستان نوروز 1401

معمولا قیمت تور ارمنستان نوروز 1401 براساس قیمت بلیط هواپیمای رزرو شده توسط مجری تور ارمنستان در تهران، پرواز ایرانی به ایروان ارمنستان مثل پروازهای (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و همچنین پروازهای خارجی به این مقصد و همچنین قیمت هتل رزرو شده در شهر ایروان ارمنستان و نیز خدماتی که درخواست می دهید می تواند کاملا متغیر باشد. علاوه بر موضوع قیمت بلیط هواپیما و محل اقامت که تاثیر زیادی در قیمت تور شما دارد، مدت زمان تور ارمنستان و همچنین فصل سفر شما یعنی بهار هم می توانند نرخ این تور را دستخوش تغییرات کند. اما توجه داشته باشید که ارزانترین قیمت تور بهار ارمنستان دلیل بر با کیفیت بودن تور مسافرتی نیست و برخی آژانس ها با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت تنها باعث هدر رفت سرمایه و زمان شما می شوند که باید موقع خرید تور و انتخاب آژانس هوشمندانه رفتار کنید. در ادامه پیشنهاد ما این است با توجه به موضوع عرضه و تقاضای بالا در این فصل جهت خرید تور خود از اواسط بهمن و اوایل اسفندماه اقدام کنید چون قیمت تورها پایین تر ارائه می شوند و تازه هر چه به فروردین ماه نزدیک می شوید قیمت تورها هم به نسبت بالاتر می رود. ضمنا اگر هزینه ها و قیمت تور گرجستان برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم تورهای ارزان نوروزی ما را در بالای همین صفحه ملاحظه نمایید و در ادامه لازم به ذکر است که شما خدماتی اعم از: رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... را خواهید داشت و در آخر به سادگی با مدیریت موارد گفته شده می ‌توانید تور ارمنستان نوروز 1401 را انتخاب و سفری ارزان ‌تر را تجربه کنید.

قیمت تور ارمنستان نوروز 1400

آفر تور ارمنستان نوروز 1401

اگر به دنبال یک مقصد ارزان و جذاب و وجود جاذبه ‌های توریستی متنوع، تاریخ غنی و طبیعت شگفت انگیزی هستید، آفر تور ارمنستان نوروز 1401 بهترین گزینه برای شما گردشگران بشمار می رود. بی شک ارمنستان به عنوان یکی از کشورهای تاریخی و زیبای اروپایی مقصد بسیار ایده آلی برای همه افراد خانواده می باشد، بدین منظور سعی کرده ایم تا آفرهای عالی و معقولی به مسافرانشان ارائه کنند تا با قیمت های عالی در کنار کیفیت مناسب سفر کنند. خوب شاید برایتان سوال پیش بیاید که منظور از آفر تور چیست؟ خوب این تور همان تور لحظه آخری می باشد که تاریخ شروع آن بسیار نزدیک شده است، اما همچنان ظرفیت تور کامل نشده باشد و در نتیجه مجریان این نوع تورها مجبور میشوند تا برای تکمیل ظرفیت تور، باقیمانده بلیط‌ ها و اتاق ‌های چارتر شده را با قیمت پایین ‌تری نسبت به شرایط عادی به مسافرانشان ارائه کنند. در آخر اطلاع داشته باشید که در نامی گشت، بلیط آفری در مسیرهای گوناگون، روزانه از طریق کانال تلگرام برای مسافران ارسال شده و شما مسافران عزیز می توانید با عضویت در کانال تلگرام ما از نرخ های آفری مسیرهای مختلف بویژه کشور ارمنستان آگاه شوید، همچنین می توانید با عضویت در کانال اینستاگرام از آفرهای ویژه نوروزی این مقصد نیز مطلع شوید.

آفر تور ارمنستان نوروز 1400

بهترین زمان خرید تور ارمنستان نوروز 1401

  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

بی شک بهترین انتخاب سفر می تواند در این بازه زمانی باشد، چرا که این تاریخ دقیقا پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان برای مسافران برای حضور در ارمنستان است. شما با انتخاب این تاریخ می توانید اقامتی عالی با بهترین خدمات و امکانات و مهمتر برنامه های جذاب هتل ها را داشته باشید و در ضمن پیشنهاد ما این است چون تور ارمنستان در این تاریخ بسرعت تکمیل می شود شما قبل از نیمه اول اسفندماه جهت رزرو و یا خرید تورتان اقدام کنید.

  • 5 فروردین به بعد

خوب مرحله بعدی سفرهای بهاری همین تاریخ است، بعضا مسافران ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه با خانوادشان باشند و این تاریخ را برای سفر انتخاب می کنند که لازمه بدونیذد که این بازه زمانی می توانید تور را با قیمتی ارزانتر از تورهای ابتدایی فروردین ماه خریداری کنید.

  • نیمه دوم فروردین ماه

در این تاریخ مسافران کمتری راهی تور عید ارمنستان 1400 می شوند، چرا که با پایان یافتن تعطیلات رسمی و شروع فعالیت مدارس اکثر مسافران برگشته اند و شما در این تاریخ می توانید تورهای بسیار ارزانی را رزرو کنید.

آب و هوای ارمنستان در نوروز 1401

بدون تردید بهار یکی از زیباترین فصل‌هایی است که می توانید با تور ارمنستان همراه شوید، فصلی که سراسر از شکوفه و سرسبزی است، طبیعت نفسی تازه کرده و زمین زندگی جدیدش را از سر می گیرد. خوب این قاعده کلی در خیلی از کشورها است و بهار یکی از زیباترین فصل‌ ها برای سفر بشمار می رود؛ اگر بهار را برای سفر انتخاب کرده اید باید بدانید میانگین دما به حدود 12 درجه سانتیگراد می رسد و البته در ارتفاعات و مناطق کوهستانی هنوز هوا سرد و خشک است و دمایی حدود 1- درجه سانتی گراد را تجربه میکند. همچنین کمی که از آغاز بهار بگذرد، دمای هوا تا 20 درجه سانتی گراد هم افزایش می یابد و در این بازه زمانی مناطق کوهستانی دمایی در حدود 5 درجه سانتی گراد پیدا کرده اند ولی همچنان شب‌ های مناطق کوهستانی سرد و یخبندان است، هرچه بیشتر به اواسط بهار نزدیک می شویم دمای هوا بالا می رود و به همان نسبت نیز مناطق کوهستانی گرم ‌تر و مطلوب تر می شوند. در فصل بهار بارش باران نسبتا زیادی را شاهد هستید، اما با این حال همچنان آسمانی آفتابی و زیباست، یکی از جذابیت‌ های سفر به ارمنستان در بهار دیدن طبیعت بی نظیر آن بوده، مثلا برای سفر حتما ایروان را انتخاب کنید و تمام مدت در این شهر گشت و گذار کنید، جاذبه ‌های گردشگری این شهر به قدری هست که تمام طول سفر شما را مشغول نگه دارد و البته در کنار آن بتوانید از طبیعت بکر این مقصد هم کلی لذت ببرید.

آب و هوای ارمنستان در نوروز 1400

تاریخ پیش فروش تورهای ارمنستان نوروز 1401

هر ساله برای توزیع بلیط هواپیما ارمنستان و یا فروش تورهای ایام عید به شما مسافران عزیز بعد از انجام بررسی های لازم سازمان هواپیمایی و ناوگان هوایی، درست چند وقت قبل و در بعضی مواقع حتی تا دو ماه قبل از تعطیلات نوروز جهت فروش اینترنتی بلیط هواپیما یا پکیج های مسافرتی ارائه می شود. همچنین جهت خرید اینترنتی بلیط هواپیما نوروز 1401 می توانید با وجود بلیط های الکترونیکی به این مقصد ایروان از هر جای ایران که باشند بلیط هواپیما ایروان خود را خریداری نمایید. ضمنا در سیستم صدور آنلاین این امکان را دارید که تور مسافرتی به مسیر ایروان خود را چک کنید و بعد بررسی قوانین و استعلام آن و خرید اینترنتی می توانید همان لحظه آن را دانلود کنید. در آخر میتوانید با کارشناسان نامی گشت تماس بگیرید تا تور خریداری شده را برایتان از طریق تلگرام، واتساپ یا ایمیل و یا بصورت پستی ارسال نمایند تا با خیال احت به برنامه ریزی سفرتان برسید.

تاریخ پیش فروش تورهای ارمنستان نوروز 1400

بهترین هتل ها در ارمنستان نوروز 1401

در تعطیلات نوروز مسافران زیادی از سراسر ایران به کشورهای اطراف مخصوصا ترکیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان سفر میکنند چرا که این مقاصد هم نزدیک هستند و هم هزینه سفرشان ارزانتر تمام می شود و در این بین در ارمنستان مخصوصا پایتخت آن ایروان، هتل های متنوع و عالی با امکانات منحصر به فرد در این ایام فعالیت های خود را شروع کرده اند تا بهترین خدمات را ارائه نمایند که نام تعدادی از آن ها را برای شما مسافران تور نوروزی ارمنستان نام می بریم. از هتل های لوکس ارمنستان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سوچی پلازا هتل
  • هتل کاوکاسوس
  • ایبیز ایروان سنتر
  • هتل سیلاچی ایروان
  • مولتی گرند هتل
  • گرین پالاس هتل
  • رادیسون بلو هتل

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تور های داخلی
<
پیوندهای روزانه
آرشیو
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه