loading...

نامی گشت ایرانیان

بازدید : 71
چهارشنبه 20 مرداد 1400 زمان : 17:05

از آنجاییکه شیرازی های عزیز و میهمان نواز همیشه پذیرای میهمانان زیادی از سراسر ایران و جهان هستند، حالا در این مطلب ما قصد داریم آن ها را میهمان شهری زیبا و جذابی کنیم.

شهر استانبول؛ شهر شب های بی نظیر و سواحل رویایی با کلی تفریحات متنوع و برنامه های سرگرمی هیجان انگیز، بی شک سفری فراموش نشدنی را در تور استانبول از شیراز برای شما رقم خواهد زد و هر شب می توانید در کافه های زیبا و رمانتیک استانبول به مناظر زیبای شهر خیره شوید و از لحظاتتان نهایت لذت را ببرید.

در کل سفر به استانبول ترکیبی است از تفریح، طعم های فراموش نشدنی، تاریخ و آرامش مطلق که بی شک یک تجربه ای فراموش نشدنی برای هرشخص خواهد بود.

تور استانبول از شیراز

در ادامه اینکه تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی در ایران بشمار می رود که با قیمت ‌های مختلفی به شما عرضه می شود. هرچه قیمت یک تور گران‌ تر باشد، باطبع امکانات و خدمات رفاهی بیشتری هم بشما ارائه خواهد شد.

همچنین شما می‌ توانید تور هوایی یا زمینی استانبول را انتخاب کنید، پرواز فرست کلاس یا اکونومی را در نظر بگیرید، وعده‌ های غذایی صبحانه و نهار یا شام را حذف یا اضافه کنید، کیفیت محل اقامت را تعیین نمایید و برنامه تفریحی گوناگونی را تور مورد نظرتان در نظر بگیرید.

هر چه این امکانات و خدمات متنوع ‌تر، با کیفیت ‌تر و کامل ‌تر باشند، قیمت تور استانبول از شیراز هم گران‌ تر برایتان تمام می شود.
در نهایت لازم به ذکر است که تورهای مسافرتی استانبول از شیراز معمولا دارای خدماتی همچون بلیت رفت و برگشت با هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان و... به مسافران می باشد.

برخی از آژانس ها خدماتی مانند نهار، شام و گشت داخل شهری و بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی را به خدمات ذکر شده اضافه می کنند که انتخاب هرکدام به سلیقه و نیاز شما مربوط می شود.

توراستانبول ازشیراز لحظه آخری

تور استانبول از شیراز هوایی

سریع ترین راه سفر به استانبول از شیراز استفاده از هواپیما و خرید تور هوایی استانبول است. مدت زمان پرواز مستقیم بین شیراز و استانبول بین 3 تا 4 ساعت است و به راحتی و در کمترین زمان ممکن شما به مقصد می رسید.

پرطرفدارترین ایرلاین ها برای سفر بین شهرهای شیراز و استانبول شرکت " ترکیش ایرلاین" می باشد و در بیشتر روزها پرواز مستقیم دارد و شما عزیزان این امکان را دارید که از تور استانبول از شیراز لحظه آخری آژانس نامی گشت نیز استفاده کنید. مجموعه ما حتی در این ایام کرونا با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی اقدام به برگزاری بهترین و متنوع ترین تورهای استانبول از بیشتر شهرهای ایران می کند.

خوب لازم به ذکر است که متاسفانه ایرلاین‌ های ایرانی از شیراز به استانبول پروازی ندارند و تنها ایرلاین ترکیش از شیراز به سمت استانبول پرواز مستقیم دارد و در ضمن ایرلاین ‌های قطر ایرویز و فلای دبی هم به صورت غیر مستقیم به استانبول پرواز دارند.

شما مسافران عزیز با ایرلاین ترکیش از شیراز تا استانبول حدودا 4 ساعت در مسیر هستید اما با ایرلاین ‌های قطر ایرویز و فلای دبی (بدون در نظر گرفتن زمان توقف) حداقل 6 ساعت در راه خواهید بود.

تور استانبول از شیراز هوایی

تور استانبول از شیراز زمینی

خوب شما مسافران گزینه دیگری برای سفر دارید؛ تور استانبول از شیراز زمینی گزینه بعدی شماست. اما برای سفر به استانبول مستلزم این است که از شیراز به تهران بیایید و با استفاده از اتوبوس های تهران استانبول سفرتان را شروع کنید که این سفر بیش از دو روز برایتان زمان خواهد برد.

مسافت زمینی بین شیراز و استانبول بیش از 3000 کیلومتر می باشد که البته متاسفانه تور استانبول زمینی از شیراز معمولا زیاد نیست و خیلی طرفدار هم ندارد! همچنین برای سفر به استانبول با قطار از شیراز ابتدا باید به تهران بیایید و بعد از آنجا سوار قطاری به مقصد آنکارا یا وان بشوید که قیمت بلیت قطار تهران - آنکارا 43 یورو و تهران - وان 20 یورو خواهد بود.

به همین دلیل قیمت آن به ریال بنا به تغییرات بازار ارز ممکن است تغییر نماید. در ادامه پس از رسیدن به وان یا آنکارا می توانید با استفاده از قطارهای داخلی ترکیه و یا تاکسی خود را به استانبول برسانید و سفرتان را آغاز کنید.

تور استانبول از شیراز زمینی

قیمت تور استانبول از شیراز چقدر است؟

قیمت تور استانبول از شیراز به 2 عامل هتل محل اقامت و بلیط رفت و برگشت هواپیما شما از مبدا شیراز بستگی دارد. برای بلیط رفت و برگشت هواپیما به هیچ عنوان پرواز غیرمستقیم را به شما عزیزان پیشنهاد نمی ‌کنیم. چرا که هم هزینه بالاتری دارد و هم معطلی و طول مسیر شما را به شدت خسته و کلافه می کند.

برای پرواز رفت و برگشت 2 راه پیش رو دارید! اول انتخاب ایرلاین ترکیش است و یا اینکه به تهران سفر کنید و از آنجا مسیر خود را به سمت استانبول ادامه دهید که راه‌ حل دوم برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

ضمنا در مورد هتل محل اقامت در استانبول هم توجه داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچه به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بالاتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، طبیعتا هزینه پایین تری برای اقامت پرداخت می کنید.

قیمت تور استانبول از شیراز

خوب در حالت عادی، تور استانبول از شیراز با تور استانبول از مبدا دیگر شهرها اختلاف قیمت چشمگیری دارد و معمولا گران ‌تر است.

اختلاف قیمت تور استانبول از شیراز به حدی بالاست که پیشنهاد ما این است که مسافران از شیراز به تهران بیایند و از آنجا به استانبول سفر کنند! برای کنترل هزینه تور استانبول از شیراز، بهتر است 3 یا 4 ماه زودتر از زمان سفر برای خرید تور مورد نظرتان اقدام کنید.

چونکه هرچه به زمان سفر نزدیک ‌تر میشوید، هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما بالاتر می رود و نیز برای رزرو هتل نیز بهتر است حداقل 1 ماه جلوتر هتل محل اقامت خود را رزرو کنید.

تور استانبول از شیراز لحظه آخری و ارزان

برای پیدا کردن تور ارزان و قیمت مناسب استانبول باید با دو مفهوم " تور لحظه آخری از شیراز به استانبول " و مفهوم " آفر تور استانبول از شیراز " بیشتر آشنا شوید.

بطور معمول آژانس ‌های مسافرتی اتاق هتل ‌ها و بلیط های هواپیما را از قبل با قیمت مناسبی از هتل ها و ایرلاین ‌ها خریداری می ‌کنند که در اصطلاح چارتر می کنند و با قیمت بالاتری به متقاضیان تور استانبول می ‌فروشند و یا در تورهایی که برگزار می ‌کنند از آنها استفاده می ‌کنند.

تور استانبول از شیراز ارازن و لحظه

خوب در صورتی که تا نزدیکی زمان برگزاری این تورها، ظرفیت تور پر نشود امکان دارد آژانس‌ برای جلوگیری از ضرر و زیان مالی بیشتر حتی حاضر بشود که ظرفیت باقیمانده را با قیمت خیلی پایین نسبت به قیمت تمام شده به شما عرضه کند.

اینجاست که تور لحظه آخری شیراز به استانبول بوجود می آید. در صورتی که قیمت تور به قدری پایین برود که از قیمت تمام شده هم کمتر باشد، دقیقا به این حالت، آفر تور استانبول می گویند.

در آخر اینکه تور استانبول از شیراز لحظه آخری و ارزان بیشتر در بازه‌ های زمانی همچون مهر ماه (به دلیل شروع فصل مدارس)، خرداد و دی ماه (به دلیل شروع فصل امتحانات)، اواخر فروردین ماه و پس از تعطیلات عید نوروز و بهمن و اسفند ماه به دلیل شلوغی آخر سال شمسی در دسترس شما علاقه مندان قرار می گیرد.

منبع : تور استانبول از شیراز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تور های داخلی
<
پیوندهای روزانه
آرشیو
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه