loading...

نامی گشت ایرانیان

بازدید : 192
يکشنبه 23 خرداد 1400 زمان : 13:08

کوه ‌های پرشکوه، رودهای خروشان، دشت‌ های وسیع و سرسبز، روستاهایی بکر و محلی، تاریخ و فرهنگ جذاب مجارستان تمام آن چیزی است که یک گردشگر از سفرش انتظار دارد. به نوعی کشور مجارستان را می ‌توان خاص ‌ترین کشور اروپایی نامید. این مقصد از آداب و رسومش گرفته تا زبان و گویش آن بسیار متفاوت ‌تر از دیگر کشورهای اروپایی است به همین دلیل هم هر گردشگری باید برای یک بار هم که شده باید با تور مجارستان به این کشور خاص اروپایی سفر کند.

درباره تور مجارستان

مجارستان کشوری نسبتا کوچک در دل اروپا است که از تاریخی طولانی، اقتصادی فعال و صنعت گردشگری بسیار قدرتمند و زبانزدی برخوردار است. جمعیت این کشور در سال 2019 میلادی حدود 9.68 میلیون نفر تخمین زده شده که از این جهت مجارستان رتبه نود و چهار دنیا را به خود اختصاص داده است.

شهر بوداپست، پایتخت کشور مجارستان و همچنین از بزرگترین شهرهای این کشور بشمار می رود و این شهر یکی از مقاصد عالی گردشگری برای کسانی که علاقمند به کشف جاذبه های جدید و منحصر به فرد در اروپا هستند، شناخته می شود و اینکه این کشور به دلیل معماری های دیدنی، تاریخ پر فراز و نشیبی و غذاهای خوشمزه ای که دارد مقصدی سراسر لذت برای شماست.

نقشه گردشگری مجارستان

نقشه مجارستان

راهنمای گرفتن ویزا و مدارک لازم برای سفر به مجارستان

شرایط ویزای مجارستان به ترتیب زیر می ‌باشد:

  • تمکن مالی: تمکن مالی مناسب برای اخذ ویزای مجارستان برای هر نفر، بین 70 تا 100 میلیون تومان است و توجه داشته باشید که از این مبلغ، درصدی برای ضمانت نامه تور گروهی کسر خواهد شد.
  • گردش حساب: گردش حساب 3 ماه اخیر متقاضی ویزای مجارستان، مهم ترین عامل اعطا و یا عدم اعطای ویزا به شما میباشد و نیز منظور از گردش حساب، تعداد تراکنشات حساب متقاضی است و مبالغ ورودی و خروجی به حساب اهمیت چندانی ندارد.
  • اقدام به صورت تور گروهی: با توجه به افزایش تعداد پناهنده های ایرانی در کشور‌های حوزه شینگن، کشور مجارستان در سالهای اخیر تصمیم گرفت تا به کسانی که به صورت انفرادی برای دریافت ویزا اقدام می‌کنند، ویزا اعطا نمی کند. به همین دلیل، در حال حاضر برای سفر به مجارستان تنها می‌ توانید در قالب تور گروهی برای اخذ ویزای مجارستان اقدام کنید.

راهنمای گرفتن ویزا و مدارک لازم برای سفر به مجارستان

در ابتدا لازم است بدانید که مدارک مورد نیاز برای ویزای مجارستان باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد و نیازی به گرفتن تائیدیه از سوی دادگستری و وزارت امورخارجه برای مدارک ویزای مجارستان نمی باشد و همان مهر دارالترجمه کفایت میکند و ما در زیر لیست مدارک ویزای مجارستان را جمع آوری کرده ایم:

  • فرم درخواست ویزای مجارستان
  • گذرنامه فعلی متقاضی به همراه کلیه گذرنامه های قبلی
  • دو قطعه عکس 3.5 * 4.5
  • گردش حساب و تمکن مالی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بیمه مسافرتی و واچر هتل
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل (برای محصلان)
  • اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • ارائه مدارک شغلی
  • رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا

قیمت تور مجارستان

در حقیقت قیمت یکی از مواردی است که بیشتر افراد به آن توجه ویژه ای دارند و عوامل متعددی بر قیمت تور مجارستان تاثیر خواهند گذاشت و به همین دلیل نمی توان یک قیمت دقیقی برای این تور بیان کرد. قیمت‌ تور مجارستان به عواملی همچون زمان سفر، مدت زمان اقامت، هتل انتخابی و... بستگی دارد.

مهمتر اینکه قیمت تورها براساس نرخ پرواز که بلیط های هواپیما نیز در کلاس های پروازی مختلف ارائه شده اند که هر یک از آنها خدمات و قیمت متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت و همچنین نرخ هتل که 4،3 یا 5 ستاره باشد و هزینه‌ اخذ ویزا محاسبه می ‌شود.

قیمت ویزای توریستی مجارستان حدود 60 یورو میباشد و نیز هزینه‌ پرواز هم با توجه به زمان سفر از 3 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان متغییر بوده و نیز قیمت هتل در مجارستان از شبی 1 میلیون تومان شروع شده و ممکن است تا شبی 4 میلیون تومان هم افزایش داشته باشد.

قیمت تور مجارستان

معرفی انواع تور مسافرتی مجارستان

تور لوکس مجارستان

در ابتدا بدانید که تور لوکس در واقع گران ترین، کمیاب ترین و باکیفیت ترین تورها را شامل می شود. سفر لاکچری اتفاقی بی نظیر و تکرار نشدنی است که همه دوست دارند حداقل برای یکبار هم که شده تجربه اش کنند.

در خصوص سفر با تور های لوکس مجارستان هم به این شکل است که علاوه بر انتظار خدمات و امکانات فوق العده خاص، بیش از هر چیزی حس آرامش و آسودگی خیال در سفرتان لمس خواهید کرد.

ضمنا در این نوع تورها هزینه های سفرتان چندین برابر هزینه های عادی سفر می شود و در واقع این هزینه های اضافی شامل امکانات ویژه ای است که از سمت آژانس به شما ارائه می شود از کلاس های پروازی و پذیرایی های ویژه گرفته تا اقامت در هتل های 5 ستاره UALL و ترانسفر خصوصی است که هر کدام از اینها سفرتان را لذت بخش تر میکند.

آژانس مسافرتی نامی گشت یکی از آژانس های معتبر و فعال در حوزه گردشگری بوده که خدمات و امکانات لاکچری را به شما مسافران در قالب تورهای داخلی و خارجی ارائه می دهد.

آنچه که تورهای لاکچری را خاص می کند، رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران ترین صندلی های پرواز به شمار می آیند و همچنین ارائه وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان در مقصد را شامل می شود.

تور لوکس مجارستان

تور ارزان مجارستان، بی کیفیت اما مقرون به صرفه!


برای داشتن سفری ارزان روش ‌های زیادی برای شما مسافران وجود دارد. مثلا برای کاهش نرخ تور ارزان مجارستان شما می توانید به دنبال اقامت در هتل چهار یا پنج ستاره نروید.

برای داشتن سفری ارزان به این مقصد انتخاب هاستل یا هتل دوستاره بخش عمده کاهش هزینه های شما را شکل می دهد.

البته اگر شما چنانچه قصد سفری دسته جمعی را دارید، بهتر از خانه هایی که به مسافران اجاره داده می شود، استفاده نمایید ولی خبری از صبحانه و ناهار نیست شما خودتان باید آستین‌ هایتان را بالا بزنید و غذا درست کنید.

در ادامه فصل سفر شما نقش بسزایی در گران یا ارزان شدن سفر شما را دارد، چنانچه شما در فصل زمستان به بوداپست سفر کنید درست است که سرما ممکن است کمی آزار دهنده باشد اما در عوض در هزینه هتل و بلیط هواپیما مجارستان تا حد زیادی صرفه جویی می ‌کنید.

هر چه قدر هم تعداد شب‌ های اقامت‌ تان را کمتر کنید به طبع هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و ارزان ترین تور مجارستان را تجربه می کنید و در آخر نوع ایرلاین و کلاس پروازی انتخابی شما هم می تواند در قیمت تور مجارستان شما تاثیرگذار باشد.

تور ارزان مجارستان

آیا شرایط سفر با تور لحظه آخری مجارستان را دارید؟


همه ما اسم تور لحظه آخری مجارستان ارزان را بارها شنیده ایم، اما واقعا شرایط استفاده از این نوع تورها برای همه مسافران امکان پذیر است؟ باید بگوییم خیر چون این تورها مختص مسافرانی است که ویزا توریستی شان آماده و در دستشان باشد و همچنین همیشه آماده سفر باشند چرا که امکان دارد با ارائه تور لحظه آخری شما تنها چند روز زمان بیشتر برای پرواز نداشته باشید، به همین دلیل اگر این شرایط را دارید این نوع تورها برای شما مناسب است.

در واقع تور لحظه آخری و یا تور آفر خورده مجارستان به تورهایی اطلاق می شود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای تور تکمیل نشده و آژانس مسافرتی در جهت جلوگیری از ضرر متحمل شده، مجبور است تورها را با تخفیف های 30 الی 50 درصد پایینتر از قیمت واقعی به متقاضی ارائه نماید که در این صورت قیمت تور لحظه آخری مجارستان با این شرایط به شدت کاهش می یابد.

همچنین تور لحظه آخری عموما در آژانس هایی که مجری مستقیم تور مجارستان هستند انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و ... تاثیر فراوانی را در اجرا و قیمت تور شما در برخواهد داشت.

تور ترکیبی مجارستان


از آنجاییکه شما با اخذ ویزای شینگن می توانید به تمامی 27 کشور عضو شینگن که مجارستان هم جزو این کشورهاست که شما میتوانید بدون محدودیت مرزی و به راحتی سفر کنید.

همکاران ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت می توانند متنوع ترین و ارزانترین تور ترکیبی مجارستان را به تعداد شب های دلخواه شما ارائه کنند و تمامی امکانات و خدمات کامل را با کمترین هزینه تور ترکیبی مجارستان برای شما فراهم نمایند.

شما در تورهای ترکیبی این مقصد میتوانید از چند شهر یا کشور توریستی و زیبا مورد علاقه تان در حوزه اروپا به گشت و گذار بپردازید و کلی لذت ببرید. در تورهای ترکیبی مجارستان ارزان معمولا انتخاب 3 یا 4 نقطه شهری یا کشورهای اطراف، مناسب ترین نوع انتخاب یک تور تقریبا کامل اروپایی می باشد.

لذا افزودن مقاصد مازاد در این نوع تور به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود چرا که در این صورت تمامی وقت و فرصت مسافرین در فرودگاها و جاده های بین شهری یا بین کشوری تلف خواهد شد.

تور ترکیبی مجارستان

در ادامه تور ترکیبی مجارستان اتریش یا تور ترکیبی مجارستان جمهوری چک به مدت 7 روز و 8 شب گزینه خوبی برای شماست و همچنین تور ترکیبی مجارستان اسپانیا از معروف ترین و رایج ترین تورهای دور اروپا با پکیج قیمت فوق العاده مناسب و کمترین قیمت تور اروپا و خدمات کامل تور مسافرتی این مقاصد را میتواند به آژانس هواپیمایی نامی درخواست بدهید.

ارزان ترین زمان سفر به مجارستان

زمستان مجارستان با دمایی 0٫3 درجه سانتیگراد، فصلی سرد و برفی می باشد که پیشنهاد ما به شما مسافران در سفر به این مقصد این است که سعی کنید دیگر فصول سال را انتخاب کنید ولی اگر زمستان را برگزیدید، نگران نباشید چرا که ارزان ‌ترین قیمت هتل ها و آفرهای تور مجارستان را در این فصل پیدا خواهید کرد. در ضمن ماه‌ های دسامبر و ژانویه (10 آذر تا 11 بهمن)، ماه‌ های برفی سال هستند.

ارزان ترین زمان سفر به مجارستان

پرواز های مجارستان

بهترین پرواز های ایران مجارستان با ایرلاین های پگاسوس Pegasus، ایرفلوت Aeroflot، اوکراینیUkraine International، ترکیش Turkish airlines ، قطری Qatar Airways، امارات Emirates Airlines، اتریشی Austrian Airlines، لوفتهانزا Lufthansa Airlines و هواپیمایی آسترین انجام می شود. توجه داشته باشید در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی از ایران به مجارستان وجود ندارد و تمام پروازها دارای حداقل 1 توقف می باشند.

پرواز های مجارستان

قیمت بلیط هواپیما مجارستان

سفر به مجارستان با همه زیبایی‌ های رنگارنگ و شگفت انگیزش زمانی جذاب ‌تر می ‌شود که قیمت پرواز، هتل و یا تور مسافرتی مجارستان در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر پایین ‌تر باشد و گردشگران ایرانی می ‌توانند با کمترین بودجه تجربه یک سفر خارجی به یادماندنی را به دست آورند.

قیمت بلیط هواپیما از تهران به مجارستان یا پرواز مستقیم تهران بوداپست بستگی به موارد مختلفی و اساسی دارد. توجه داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به این کشور در اصل به تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

شهر های توریستی مجارستان را بشناسید

شهر بوداپست | Budapest شهر بوداپست قدیمی ‌ترین شهر این کشور است که اکثر تورهای مسافرتی مجارستان برای این شهر برنامه ‌ریزی و برگزار می ‌شوند.

از اهمیت شهر بوداپست این بوده که بیش از نیمی از جمعیت کشور مجارستان در این شهر زندگی می‌ کنند و شاید جالب باشد بدانید که شهر بوداپست با 14 شهر دنیا پیمان خواهر خواندگی دارد که از جمله مهمترین آن ‌ها شهر تهران، دائجون، زاگرب کرواسی و پکن چین می باشند.

در خصوص شهر بوداپست گفتنی ‌های جالبی وجود دارد و القاب مختلفی به این شهر دوست داشتنی داده اند؛ برخی بوداپست را شهر زنده اروپا یا مرکز فرهنگی اروپا و شهر حمام می دانند.

شهر بوداپست

شهر دبرسن | Debrecen


دبرسن یا دبرتسن دومین شهر بزرگ مجارستان شناخته می شوئ که در نزدیکی بوداپست درست در 195 کیلومتری پایتخت کشور قرار دارد. این شهر در سال های حمله مغول به اروپا خسارت های زیادی را متحمل شد اما امروزه بزرگترین منطقه مسکونی در شمال مجارستان به حساب می آید.

شاید بسیاری از افراد نام شهر دبرسن را به دلیل دانشگاه‌ های مشهور و بزرگ آن بشناسند اما این شهر زیبایی ‌ها و اماکن توریستی فراوانی دارد. شهر دبرسن به مدت چند سال پایتخت مجارستان بود که البته خیلی زود عنوان خود را به بوداپست داد و نیز شهر دبرسن همواره به عنوان ثروتمندترین شهر مجارستان از نظر فرهنگی، اقتصادی و علمی نیز محسوب می شود.

شهر سگد | Szeged


سگد سومین شهر بزرگ مجارستان بعد 2 شهر گفته شده است که گزینه خوبی برای گردشگران جوان و ماجراجو بشمار می رود. سگد را سرزمین خورشید تابان هم نام می برند، این یعنی تابستان‌ های گرمی در سفر به سگد در انتظار شما مسافران تور مجارستان خواهد بود.

طبیعت زیبا، باغ‌ های گل و پارک های بسیار زیبا از جمله اصلی‌ ترین جاذبه های شهر سگد مجارستان هستند و در نهایت در تور مجارستان اگر به این شهر سفر کردید حتما از کافه ها و رستوران ‌های آن سری بزنید و سوپ ماهی معروف این شهر را امتحان کنید.

شهر میشکولتس | Miskolc


چهارمین شهر بزرگ مجارستان شهر میشکولتس می باشد و این شهر را می توان تلفیقی هیجان انگیز از معماری و طبیعت دانست و مهمتر اینکه میشکولتس از شهرهای شمالی مجارستان محسوب می شود.

اگر از علاقمندان به طبیعت و معماری هستید، می توانید از جاذبه های بی شمار و جذاب این شهر کلی لدت ببرید. " قلعه شهر"، " آوالون پارک "، " خانه هرمان موتو "، " پارک ملی بوک " و… از اصلی ترین دیدنی ترین این شهر هستند.

فرودگاه های مجارستان

فرودگاه بین ‌المللی بوداپست فرنتس لیست | Budapest Ferenc Liszt International Airport


فرودگاه بین المللی بوداپست با کد یاتا: BUD و کد ایکائو: LHBP که به افتخار فرانتس لیست، از بزرگ‌ ترین آهنگ ‌سازان دوره رمانتیک، نامگذاری شده است از مهمترین فرودگاه های مجارستان می باشد.

در حال حاضر فرودگاه مجارستان بوداپست با جا به ‌جایی بیش از 13 میلیون مسافر در سال پررفت‌ و‌آمد‌ترین و مهمترین فرودگاه مجارستان به حساب می ‌آید.

منبع : تور مجارستان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تور های داخلی
<
پیوندهای روزانه
آرشیو
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه