loading...

نامی گشت ایرانیان

بازدید : 35
يکشنبه 6 تير 1400 زمان : 12:36

وقتی از تور استانبول هتل 5 ستاره صحبت می ‌کنیم، یعنی هتل ‌هایی که از شرایط و امکانات ویژه و منحصر به فردی برخوردارند و تمام استانداردهای روز دنیا در آن ‌ها رعایت می‌ شود.

خوب هتل های 5 ستاره بهترین نوع هتل هستند که کیفیتی عالی و منحصر به فردی را به مسافران ارائه می کنند و خدمات و امکانات بسیار خوب و لوکسی را به شما می دهند تا اقامتی خاطره انگیزی را تجربه کنید و اگر به دنبال هتل 5 ستاره با خدمات UALL در استانبول هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

خوب در ادامه اگر بخواهیم توضیحی اجمالی در مورد این هتل های لوکس و جذاب بدهیم باید بگوییم که هتل های 5 ستاره و یوآل به هتل های لوکسی اطلاق می شود که دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار متنوع و شگفت انگیزی هستند و با جذابیت های جذابش به اندازه ای شما را سرگرم می کنند که حتی فرصت نمی کنید برای گشت و گذار به داخل شهر بروید.

تور استانبول هتل 5 ستاره

معمولا این هتل های لوکس در شهرهای ساحلی که چشم اندازی فوق العاده رو به دریا دارند، بیشتر ساخته می شوند. همچنین اگر شما هم جزو گردشگرانی هستید که قصدتان از سفر به شهر دوست داشتنی استانبول استراحت و ریلکس کردن می باشد و تمایل چندانی به تفریح در سطح شهر، بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید کردن ندارید، این نوع از هتل ها انتخاب بسیار مناسبی برای شما هستند.

ضمنا در این هتل ها همه نوع نوشیدنی، غذا، میان وعده، دسر و خوراکی برای شما وجود دارد که شما می توانند به صورت رایگان از تمامی آن ها بهره شوید.

در واقع شما مسافران تور استانبول هتل 5 ستاره هزینه استفاده از آن ها را در هنگام خرید تور استانبول و رزرو هتل پرداخت کرده اید و دیگر نیازی نیست برای صرف غذا یا نوش جان کردن این خوراکی های لذیذ موجود در هتل، کیف پول به همراه داشته باشید.

البته لازم به ذکر است که بگوییم در برخی از هتل ها برخی امکانات دیگر هم بدون دریافت هزینه به مسافران و میهمانان ارائه می کنند که در نوع خود بی نظیرند.

قیمت تور استانبول هتل 5 ستاره

قیمت هتل های 5 ستاره استانبول نسبت به دیگر مقاصد آسیایی آن قدر مناسب می باشد که برای خیلی از گردشگران تور استانبول غیر قابل باور است! شهر تاریخی و جذاب استانبول به قدری هتل های مختلف و متفاوتی در خود جای داده است که بتوانید از هر کدام از آن ها یک لیست کامل و مجزا تهیه کنیم.

لازم به ذکر است که در این هتل ها اتاق های مختلف با ظرفیت ها و امکانات متفاوتی وجود دارد که مسافران با توجه به نیازها و خواسته ها و مهمتر بودجه تعیین شده خود می توانند یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب و رزرو نمایند.

همچنین در خصوص قیمت اتاق های هتل های 5 ستاره استانبول باید بگوییم که شروع قیمت اتاق ها از شبی 140 دلار شروع می شود.

قیمت تور استانبول هتل 5 ستاره

پیشنهاد مجموعه نامی گشت این است که قبل از رزرو هتل های 5 ستاره این شهر از قیمت انواع اتاق های مجموعه اقامتی های متنوع و عالی اطلاعات کامل داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما این موضوع را بدانید که ارائه قیمت اتاق های هتل های پنج ستاره کاملا تقریبی می باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد به همین دلیل قیمت دقیق و درستی را نمی توان به شما ارائه کنیم، اما شما براحتی می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون وبسایت نامی گست از نرخ دقیق هتل های پنج ستاره و یوآل استانبول مطلع شوید.

در نهایت هزینه اقامت در این هتل ها بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اینکه هزینه رزرو اتاق ها در مجموعه های اقامتی این مقصد با توجه به نوع هتل و اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است.

رستوران هتل های 5 ستاره استانبول

خدمات هتل های 5 ستاره استانبول چیست؟

هتل ‌های 5 ستاره، هتل‌ های لوکسی هستند که عالی ‌ترین خدمات و امکانات را به مشتریان ارائه می ‌دهند؛ بیشتر اتاق ‌های هتل‌ های پنج ستاره استانبول با تختخواب ‌ها و ملحفه ‌های مجلل آراسته ‌شده اند و ویویی منحصر به فرد دارند و هر اتاق امکانات فوق العاده ای همچون سیستم صوتی، ویدئو و جکوزی و... دارد.

رستوران ‌های متنوع و جذابی در فضای هتل ‌های پنج ستاره وجود دارد که انواع و اقسام غذاها را در منوی خود قرار داده اند. خدمات داخل اتاق شبانه ‌روزی است و باشگاه بدنسازی، خدمات 24 ساعته، پارکینگ و سایر خدمات از ملزومات این نوع هتل ‌ها بشمار می روند.

ضمنا در استانبول هتل ‌های پنج ستاره‌ زیادی را می‌ توانید انتخاب کنید که به همین اندازه خدمات و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می ‌گیرد گوناگون و کاملا متفاوت است و بنابراین ارائه همین خدمات و امکانات هزینه و قیمت هتل ‌های نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود و هر قدری که شما هتل لوکس‌ تر و با امکانات بیشتری را در تور استانبول انتخاب کنید، طبیعتا هزینه بیشتری متقبل خواهید شد.

خدمات هتل های  5 ستاره استانبول چیست؟

برخی از امکانات دیگری که در این هتل ها در اختیار توریست های تور استانبول uall قرار خواهد گرفت می توان به: استخر روباز یا سرپوشیده، پارکینگ، باشگاه بدنسازی، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، انبار چمدان، پرستاری از کودکان، سالن زیبایی، خدمات ماساژ و اسپا، سیستم تهویه مناسب، صندوق امانات، خشکشویی، اتاق کنفرانس، حمام ترکی، اتاق بخار، فروشگاه، خدمات خانه داری، اتاق های غیر سیگاری، کارکنان آموزش دیده و اتاق های خانوادگی اشاره کنیم.

همچنین به طور کلی چهارچوبی برای میزان امکانات و خدماتی که در این هتل ها عرضه میشود، وجود ندارد و هر هتلی بنا بر قیمتی که مشخص است خدمات مختلفی را پوشش می دهند. البته توجه داشته باشید که تعداد محدودی هتل 5 ستاره با خدمات ALL در استانبول وجود دارد و اغلب هتل های این شهر خدمات BB را به مشتریان ارائه می دهند.

امکانات هتل 5 ستاره استانبول

از جمله هتل های مطرح شهر استانبول می توان به هتل لازونی، هتل مارمارا تکسیم، هتل فور سیسنز استانبول، هتل شراتون گرند استانبول و هتل رافلز اشاره نمود که از بهترین و پر طرفدارترین هتل های این شهر نامبرده می شوند، لازم به ذکر است که اکثر هتل های آل و یوآل استانبول در خیابان تکسیم قرار گرفته اند و از بهترین امکانات و خدمات برخوردارند.

پیشنهاد می کنیم شما علاقه مندان برای آگاهی بیشتر و دقیق از قیمت ها و امکانات هتل 5 ستاره استانبول، هتل 7 ستاره در استانبول و هتل های 4 ستاره تاپ استانبول تکسیم به سایت نامی گشت مراجعه نمایید.

هتل های 5 ستاره استانبول

استانبول به عنوان اصلی‌ ترین مقصد گردشگری ایرانیان در سال های اخیر بشمار می رود. این شهر به دلیل موقعیت بسیار خاص و فوق العاده ای که دارد، همواره مورد توجه بسیاری از توریست ‌های آسیایی و اروپایی شده است.

تعداد هتل‌ های لوکس و مدرن با چشم اندازهای عالی در این شهر بسیار زیاد است و تقریبا اکثر هتل ‌های زنجیره ‌ای و مطرح دنیا نیز در استانبول شعبه دارند.

در این مطلب سعی داریم هتل ‌های لوکس و 5 ستاره استانبول را که بهترین و دیدنی ‌ترین مناظر و چشم ‌اندازها را دارند را به شما معرفی می‌کنیم، بنابراین با ما همراه باشید.

هتل 5 ستاره استانبول

  • هتل رادیسون بلو شیشلی | Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli

هتل 5 ستاره لوکس در منطقه شیشلی، یکی از مراکز تجاری استانبول می باشد که این هتل 291 اتاق و سوئیت دارد که همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت و شبکه ‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی ‌بار و صندلی نشیمن و... هستند.

از جمله اصلی ترین امکانات آن می ‌توان به وای ‌فای رایگان، استخر روباز، استخر سرپوشیده، صندوق امانات، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و خدمات تبدیل ارز اشاره نمود.

همچنین یک محوطه مجزا با فضایی منحصر به فرد برای نشستن، یک میز و امکانات اتوکشی نیز در اتاق ها پیدا میشود. صبحانه روزانه به‌ صورت بوفه در این هتل سرو می ‌شود؛ ناهار و شام را می ‌توانید در رستوران این هتل میل کنید و نیز غذاها شامل انواع غذاهای بین ‌المللی و محلی ترکی می باشد.

هتل رادیسون بلو شیشلی | Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli

  • هتل دیوان استانبول | Divan Istanbul

این هتل در مرکز استانبول و در نزدیکی تکسیم قرار گرفته است که با استخر سرپوشیده و دکوراسیون مدرنش شما را حیرت زده می کند. این هتل لوکس دارای حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، تجهیزات باربیکیو، تراس و … است که همگی برای تفریحات شما در نظر گرفته شده اند.

همچنین سرویس های ترانسفر فرودگاهی و شهری به همراه اجاره ماشین و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات این هتل لوکس و 5 ستاره بشمار می رود.

  • هتل فور سیزن بسفروس | Four Seasons Hotel Istanbul at Bosphorus

درست در کنار تنگه‌ زیبای بسفر این کاخ عثمانی قرن 19 که جزو مکان ها و زیباترین هتل ‌های استانبول بوده، قرار گرفته است. نمای مرمر صورتی در کنار خدمات شگفت انگیزش، معماری داخلی فوق مجلل و شیک و همچنین چشم ‌اندازهای منحصر به فرد به تنگه‌ بسفر کافیست تا عاشق این هتل شوید.

چشم ‌اندازهای گوناگون تنگه‌ بسفر از تراس‌ های هتل یا رستوران آکوآ با انواع غذاهای مدیترانه ‌ای، ایتالیایی و ترکی قابل رویت است. استخر مرمری لب آب هتل که در زمستان ‌ها گرم می ‌شود، بهترین مکان برای آفتاب گرفتن در کنار لذت بردن از چشم‌اندازهای فراموش نشدنی استانبول است.

هتل فور سیزن بسفروس

  • هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول | CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul

سی وی کی پارک بسفر استانبول در سال 2013 میلادی بازگشایی شده است در اصل هتلی معاصر با اتاق‌ های مجلل و زیبا می باشد که تعداد بسیاری از این اتاق ‌ها، چشم ‌اندازهای خارق ‌العاده‌ای به بسفر دارند و شما عزیزان از پشت ‌بام شگفت‌ انگیزش می ‌توانید به تحسین زیبایی ‌های استانبول بپردازید، این زیبایی به هنگام غروب و زمانی که هزاران تنالیته رنگی آسمان را محاصره کرده به اوج خود می ‌رسد. بنابراین لازم به ذکر است که بهترین اتاق ‌های این هتل، آن ‌هایی بوده که دید به تنگه بسفر دارند. در فصل‌های گرم‌ تر سال، میهمانان هتل می ‌توانند در دو استخر هتل استراحت کنند. این هتل در بخش اروپایی استانبول و به طور مشخص ‌تر در منطقه Taksim واقع شده است. اگر به دنبال مکانی فوق العاده هستید که در آن مدرنیته با رستوران ‌های مختلف و مغازه‌ های جالب ترکیب شده باشد، اینجا مکان مناسبی برای اقامت شما نامیده می شود.

  • هتل چراغان پالاس کمپینسکی | ÇIRAĞAN Palace Kempinski Istanbul

به یکی از قدیمی ‌ترین و سنتی‌ ترین هتل‌های لوکس استانبول خوش آمدید. شما در اقامت در هتل چراغان پالاس کمپینسکی تجربه سفر به گذشته و یادآوری تاریخ باستانی ترکیه برایتان تداعی میشود. چشم اندازی گسترده به تنگه‌ بسفر که شامل پل نمادین بسفر می ‌شود، از جمله ویژگی ‌های شگفت ‌انگیز و پرطرفدار این هتل هستند.

ضمن اینکه این هتل در کاخ عثمانی خود قابلیت تبدیل کردن هر انسان فانی را به یک پادشاه را به شما ارائه می دهد. استخر هتل، بی ‌نهایت افسانه ‌ای و لذت بخش است و شما مسافران می ‌توانید در تمام طول سال از آن استفاده نمایید. به عنوان تجربه‌ نهایی می ‌توانید اتاقی با چشم ‌انداز حیرت انگیز رزرو کرده و از تماشای حرکت کشتی ‌ها در تنگه‌ بسفر غرق لذت شوید و به کل زمان را فراموش کنید.

این هتل در منطقه بشیکتاش قرار دارد که دارای حال و هوایی بسیار سرزنده و پر جنب و جوشی می باشد. در کنار هتل، برخی از بهترین جاذبه ‌های تور استانبول قرار گرفته ‌اند که از آن جمله آنها می‌ توان به: کاخ دلماباغچه، کاخ ییلدیز و مسجد لب آب اورتاکوی اشاره کرد که از کنار آنها می ‌توان به منظره‌ های منحصر به فردی از پل بسفر دست یافت.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

  • هتل شانگری لا بسفر | Shangri-La Bosphorus Istanbul

هتل شانگری-لا بسفر استانبول یکی از بهترین هتل ‌های 5 ستاره و لوکس استانبول است. هنگامی که قصد اقامت در این هتل را دارید مطمئن شوید که اتاق Grand Premir با دید به تنگه بسفر یا یکی از سوئیت ‌های شگفت انگیزش را رزرو می‌ کنید تا در بالکن اختصاصی اتاق خود صندلی ‌هایی برای استراحت و تماشای چشم‌ انداز زیبای بسفر را خواهید داشت.

این هتل در استانبول اروپایی، محدوده‌ بشیکتاش و کنار کاخ دلماباغچه قرار گرفته است. این هتل مجلل و مدرن در مکان یک انبار سابق منسوب به سال 1929 میلادی فعالیت می ‌کند. تاثیرات فرهنگ چینی در تمام این مکان حس می شود و به ما یادآور خواهد شد که این جا حقیقتا یک هتل شانگری-لا می باشد.

خدمات در هتل شانگری-لا بی ‌نقص و تکرار نشدنی است؛ برای مثال از ابتدای ورود تا هنگام خداحافظی شما با نام خودتان خوانده خواهید شد! یکی از نکات برجسته‌ و مشهور این هتل جذاب اسپای CHI آن است؛ مکانی برای استراحت و قطع رابطه با دنیای شلوغ و پرتحرک بیرونی و پناه بردن به عمق آرامش میباشد.

هتل شانگری لا بسفر

  • هتل گرند تارابیا | The Grand Tarabya Hotel

گرند تارابیا، هتل لوکس و 5 ستاره دیگر استانبول است که به سبک معاصر است که چشم ‌انداز آن تنگه‌ زیبای بسفر می باشد. موقعیت قرارگیری این هتل در لب آب و محاط بر خلیج تارابیا بی ‌شک یکی از اصلی ترین و جذاب ترین نقاط قوت آن بشمار می رود.

مدرن‌ ترین اتاق‌ های این هتل، منظره ای شگفت ‌انگیزی را به بسفر، خلیج تارابیا و مارینا را دارند که بهترین راه لذت بردن از آن ‌ها نشستن بر روی صندلی در بالکن ‌های جادار هتل می باشد.

شما میهمانان این هتل 5 ستاره می ‌توانید از استخرهای سرپوشیده و روباز و همچنین خدمات خارق‌ العاده‌ و خاص اسپای هتل استفاده نمایید. بدون تردید، این هتل یک گزینه‌ اقمتی رویایی و لوکس برای اقامت بعدی شما در استانبول خواهد بود.

موقعیت قرارگیری هتل در شمال بخش اروپایی و منطقه‌ Sariyer است و آن را به دلیل خط ساحلی چشمنوازش و فضاهای سبز آن بیشتر می‌ شناسند. این هتل همچنین موقعیتی ایده ‌آل و عالی برای آن دسته از کسانی است که ترجیح می دهند در مناطق آرام‌ تر استانبول اقامت کنند اما همچنان دوست دارند فاصله‌ کمی هم از جاذبه‌های اصلی استانبول داشته باشند؛ عالی است.

منبع : تور استانبول هتل 5 ستاره

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تور های داخلی
<
پیوندهای روزانه
آرشیو
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه