loading...

نامی گشت ایرانیان

بازدید : 522
يکشنبه 16 خرداد 1400 زمان : 15:43

شهر تفلیس در کشور گرجستان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور بشمار می رود و از لحاظ جغرافیایی درست در 120 کیلومتری رشته کوه های قفقاز و نزدیکی دریای سیاه جای گرفته است.

تفلیس در گذشته‌ های دور ابتدا در طول سواحل رودخانه رشد کرد و بعدها با افزایش جمعیت ساخت و ساز به دامنه ‌ها و تپه‌ ها و فلات های اطراف رودخانه کشیده شد که این فلات‌ ها در شمال و شمال شرقی شهر قرار گرفته است. مساحت شهر تفلیس در کشور گرجستان حدود 246 کیلومترمربع است .

جمعیت آن مطابق با آمار سرشماری که در سال 2014 میلادی انجام شده حدود یک میلیون نفر تخمین زده شده است. در ادامه اگر مختصری از تاریخ شهر تفلیس بخواهیم بگوییم این است که تفلیس در قرن 5 بعد از میلاد، توسط " واختانگ یکم " تاسیس گردید و از آن زمان پایتخت پادشاهی ها و جمهوری های بسیاری بوده و با دیدن معماری این شهر که ترکیبی از معماری های قرون وسطایی، نئوکلاسیک و استالینیست می باشد به راحتی می توانید بفهمید که این شهر چه تاریخ پرفراز نشیبی را گذرانده است.

تور تفلیس

نقشه گردشگری تفلیس

نقشه گردشگری تفلیس

راهنمای اخذ ویزای تفلیس

گرجستان کشوری واقع در اروپای شرقی و آسیای غربی است که در همسایگی کشورهایی نظیر روسیه، ترکیه، آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است.

در حال حاضر کشور گرجستان از اعضای اتحادیه اروپا بشمار نمی رود، اما تمام تلاشش را می کند تا به این موضوع مهم دست یابد. ویزای توریستی کشور گرجستان یکی از انواع ویزاهای این کشور می باشد که به جهت سفر به این کشور باید آن را دریافت نمود.

ویزای توریستی تفلیس گرجستان در حالت عادی قابل تمدید نیست و اینکه ویزای تفلیس برای افرادی که قصد گشت و گذار و تفریح در این شهر را دارند،

صادر می شود. اما گرجستان چند سالی است که جزو کشورهایی شناخته می شود که برای کسانی که قصد گشت و گذار دارند و پاسپورت ایرانی نیز دارند، ویزا نمی خواهد و در مرز این کشور ویزا را صادر می کند.

ویزا تفلیس

مدارک لازم برای سفر به تفلیس

اجازه اقامت در کشور گرجستان برای افرادی که با ویزای توریستی به این کشور سفر می کنند تنها 45 روز است که غیر قابل تمدید میباشد و فرد متقاضی باید بعد از به اتمام رسیدن این زمان، خاک این کشور را ترک نماید.

لازم به ذکر است با وجود اینکه ویزای توریستی را می توان در مرز این کشور اخذ کرد، اما مدارک مورد نیاز به جهت اخذ ویزای توریستی کامل و بدون نقص باید به سفارت این کشور ارائه کند.

چرا که در صورت هرگونه ایراد در تحویل مدارک و هرگونه نواقصی درخواست مبنی بر دریافت ویزای توریستی گرجستان رد (ریجکت) می شود. ضمنا پروسه بررسی مدارک به مدت 5 روز کاری زمان می برد.

مدارک مورد نیاز به منظور دریافت ویزای توریستی تفلیس گرجستان عبارتند از:

  • ارائه بلیط رفت و برگشت با تاریخ دقیق زمان رفت و برگشت
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه نامه تمکن مالی (بهتر است مبلغ مورد نظر را در یکی از بانک های پاسارگاد و یا پارسیان قرار داد)
  • دو عدد عکس با استاندارد پاسپورت
  • ارائه مدارکی مبنی بر رزرو هتل
  • ارائه دعوتنامه (در صورت داشتن آن)
  • بیمه نامه مسافرتی
  • ارائه مدارک هویتی به همراه کپی آنها

تور تفلیس، شهر شگفت انگیز تاریخی!

پکیج تور تفلیس شامل ارائه خدمات کامل سفر به کشور زیبای تفلیس می باشد که علاوه بر هتل محل اقامت و پرواز رفت و برگشت تفلیس گرجستان، تمامی برنامه های جانبی و بازدید های از جاذبه های تفریحی و طبیعت گردی این شهر جذاب و دیدنی در سفر از پیش تعیین می شود و برنامه زمانبندی هر روز سفر به طور کامل قبل از سفر مشخص می باشد.

سفر به تفلیس بیشتر در قالب تورهایی از قبیل تور ترکیبی تفلیس باتومی، تور سه شهر تفلیس، تور اقساطی تفلیس، تور تفلیس باتومی، تور تفلیس از مشهد و... ارائه می شود.

همچنین تور تفلیس ارزان طرفداران مشتاق زیادی دارند، چون نه تنها شما به دیدن این همه جاذبه شگفت انگیز که تنوع زیادی دارند می روید، بلکه قیمت تور تفلیس برای ایرانیان به نسبت مقاصد خارجی دیگر بسیار مناسب می باشد و در کل تورهای تفلیس گرجستان در میان تورهای ارزان قیمت قرار دارند.

تفلیس، شهر شگفت انگیز تاریخی

تور تفلیس زمینی

تور تفلیس زمینی از تهران به طور معمول به دو صورت تورهای تفلیس زمینی با اتوبوس (اتوبوس VIP) و تور زمینی تفلیس با قطار به علاقه مندان ارائه می شوند.

این روزها تور زمینی ترکیبی تفلیس و باتومی بسیار محبوبیت پیدا کرده است و همچنین شما با استفاده از هر کدام از دو راه سفر که در بالا گفتیم، می توانید به راحتی به شهر زیبای تفلیس سفرتان را آغاز کنید؛ در ابتدا لازم است بدانید که محل سوار شدن مسافران تور زمینی تفلیس با اتوبوس از ترمینال آزادی تهران (ترمینال غرب) می باشد .

شما مسافران محترم این تور حدودا به مدت یک روز و نیم در راه هستید و نیز به دلیل نبودن مرز مشترک بین ایران و گرجستان اتوبوس میبایستی از کشور ترکیه عبور نماید. همچنین مرز مشترک بین ترکیه و گرجستان " مرز واله " نام دارد که قابل ذکر است که تور گرجستان ترکیه از مرز واله تا تفلیس 200 کیلومتر فاصله وجود دارد.

تور تفلیس هوایی

منطقی ترین، بهترین و سریعترین راه دسترسی به شهر تفلیس از طریق پرواز می باشد که از ایران شما می توانید به شهرهای تفلیس و باتومی پرواز مستقیم داشته باشید.

همچنین شما این امکان را دارید که با متنوع ترین ایرلاین ها (داخلی - خارجی) سفری راحت و بدون دغذغه به تفلیس داشته باشید و ما در آژانس نامی گشت با ارائه تور های هوایی تفلیس گرجستان ارزان قیمت، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

ضمنا شما میتوانید تور گرجستان هوایی از تبریز، از مشهد، از شیراز و دیگر شهرهای ایران از ما خریداری نمایید و سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

پرواز تهران تفلیس چند ساعت است؟

فاصله هوایی تهران تا تفلیس با هواپیما 1120کیلومتر میباشد و نیز مسافت هوایی پرواز تهران به تفلیس 1120 کیلومتر میباشد. تهران و تفلیس در فاصله هزار و صد و بیست کیلومتری از یکدیگر قرار دارند و سریعترین زمان پرواز در پرواز های مستقیم از مبدأ شهر تهران به مقصد شهر تفلیس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه میباشد.

قیمت تور تفلیس، نحوه تعیین قیمت تور تفلیس به چه شکل است؟

قیمت تور تفلیس گرجستان براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز و امارات) به مقصد شهر تفلیس و قیمت هتل رزرو شده در آن متفاوت و متغییر می باشد و شما علاوه بر این 2 فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور مسافرتی شما دارند.

تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به تفلیس سفر می کنید نیز می توانند قیمت ها را دستخوش تغییراتی چشمگیر کند و همچنین توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت نمی تواند دلیل بر بهتر بودن تور مورد نظرتان باشد، چرا که بعضی آژانس ها با ارائه تور ارزان و بی کیفیت تنها باعث به هدر رفت سرمایه و زمان شما گردشگران میشوند.

البته توجه داشته باشید که قیمت تور زمینی گرجستان با قطار و قیمت تور گرجستان زمینی و قیمت تور گرجستان هوایی با یکدیگر کاملا متفاوت هستند که مسافران عزیز بنا به سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اند می توانند هر کدامیک از اینها را انتخاب کنند و راهی این کشور جذاب و محبوب شوند.

قیمت تور تفلیس

آفر تور تفلیس همان تور ارزان تفلیس!

خرید تور ارزان قیمت تفلیس یا آفر ویژه تور تفلیس گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب آفرهای تور تخصصی تفلیس در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف در شهر تفلیس و یا دیگر شهرهای گرجستان شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد.

یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه می شوند، حالا یعنی چی؟

سفر در دوران لو سیزن و کم گردشگر تفلیس به معناست که شما گردشگران در تور 3 روزه تفلیس گرجستان و یا آفر تور تفلیس باتومی کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد را تجربه خواهید کرد .

مهمتر اینکه این موضوع برای خیلی از مسافران ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) زمانهایی در سال است که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال تور ارزان تهران به تفلیس و تور گرجستان ارزان زمینی هستند.

تور تفلیس لحظه آخری

در ابتدا پیشنهاد می کنیم گول این عبارت تور تفلیس لحظه آخری را نخورید! چرا که به ندرت در طول سال این تور تفلیس لست سکند به مشتریان یا آژانس های هواپیمایی معرفی می شود؛ چرا که تور تفلیس لحظه آخر به این صورت است که در روزهای آخر گاها چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی مانده است و این موضوع باعث می شود که آژانس ‌ها برای متحمل نشدن ضرر، این ظرفیت‌ های موجود را با قیمت کمتری به شما بفروشند.

هر چه هم به زمان پرواز نزدیک‌ تر می شوند و ظرفیت خالی وجود داشته باشد قیمت آن از 30 تا 50 درصد پایین می آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند. می‌ توان گفت اکثر علاقه مندان به سفر، این موضوع را می دانند و تلاششان این است که از تور ترکیبی تفلیس باتومی لست سکند برای کاهش هزینه هایشان استفاده کنند.

در ادامه لازم به ذکر است شما علاقه مندان این امکان را دارید که با تورهای لحظه آخری تفلیس هزینه‎ های سفر خود را حد بسیار زیادی کاهش بدهید؛ همچنین هتل‌ های این تورها هم بسیار زیاد و متنوع هستند و سلیقه همه علاقه مندان به تجربیات جدید را پوشش می ‌دهند و همچنین با توجه به این موضوع که یکی از منابع اصلی درآمد کشور گرجستان از راه توریست ها تامین می شوند.

برای جذب بیشتر گردشگران نرخ هتل ها را ارزان تر می کنند تا مسافران بیشتر به این شهر سفر کنند. در آخر اگر قیمت و هزینه ها برای شما الویت اول بشمار می رود پیشنهاد می کنیم تور تفلیس ارزان زمینی را انتخاب نمایید چرا که بسیار مقرون به صرفه تر از تور تفلیس ارزان هوایی هستند.

هزینه سفر به تفلیس با تور چقدر است؟

از آن جاییکه مشخص نیست که چه هتلی را برای سفر به تفلیس انتخاب می کنید یا اصلا قصد دارید در هتل بمانید یا هاستل! در نتیجه اصلا نمی توان قیمت تور واحدی را در نظر گرفت و در خصوص هزینه تور به تفلیس بیان نمود.

چرا که هم برای جواب دادن به این سوال باید نوع هتل تان مشخص باشد و هم نوع پروازتان. بنابراین پیشنهاد ما این است برای اطلاع از قیمت های واقعی وارد سامانه آنلاین رزرواسیون سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن هتل و پرواز و روزهای اقامت و... هزینه ی تور تفلیس خود را متوجه و برنامه ریزی های لازم را برای سفرتان انجام بدهید.

منبع : تور تفلیس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تور های داخلی
<
پیوندهای روزانه
آرشیو
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه