loading...

نامی گشت ایرانیان

بازدید : 287
دوشنبه 17 خرداد 1400 زمان : 17:32

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان، بیشتر به علت برگزاری فستیوال‌ های متنوع موسیقی، تئاتر و اپرا در دنیا مشهور شده است. باکو شهری است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصش از مناظر طبیعی و بکر بهره‌ زیادی برده است.

همچنین تور باکو به دلیل نزدیکی به ایران، هزینه ‌های ارزان سفر، رفت و آمد راحت و تفریحات هیجان انگیز و نزدیکی فرهنگ و آداب و رسومشان به ایران، به یکی پرطرفدارترین مقاصد برای ایرانیان در چند سال اخیر تبدیل شده است.

در ضمن باکو، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور آذربایجان و همچنین پایتخت این کشور دارای متنوع ترین جاذبه ها می باشد و اینکه شهر باکو در باور مردم به معنای " باد کوبه " یعنی جایی که باد زیاد می وزد تلقی میشود.

همچنین درست پس از کشف اولین میدان نفتی جهان در باکو، این شهر به شدت مشهور شد به همین علت مراکز و خیابان های بسیار مهمی در دوران شوروی سابق باکو بنا نهاده شد، این بناهای تاریخی هم اکنون جزو جاذبه های گردشگری شهر باکو محسوب می شود و همچنین میراث فرهنگی و معماری ملی و اسلامی این کشور بشمار می رود.

تور باکو

قیمت تور باکو، نحوه تعیین قیمت تور باکو چگونه است؟

قیمت تور مسافرتی باکو بر اساس سه پارامتر خطوط هوایی، هزینه هتل و نرخ ارز محاسبه می ‌شود. در ضمن قیمت تور هوایی باکو از تهران با نرخ ریال از مسافر دریافت می ‌شود و همچنین هزینه های هتل و محل اقامت، بسته به منطقه هتل و همچنین 4،3 یا 5 ستاره بودنش کاملا متغییر می باشد.

در صورتی که هتل در مرکز شهر باشد، هزینه آن بیشتر است اما اگر هتل در حومه شهر باشد، هزینه کمتری برای اقامت شما مسافران عزیز دارد. همچنین قیمت تور باکو به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌ های هتل انتخابی شما بستگی دارد.

موضوع بعدی خدمات و امکاناتی اعم از ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و... می تواند قیمت تورهای باکو را دستخوش تغییراتی خواهد کرد.

نکته: توجه داشته باشید که قیمت تور باکو زمینی، قیمت تور باکو نوروز 1400 و قیمت تور باکو هوایی با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد.

قیمت تور باکو

هزینه سفر به باکو با تور چقدر است؟

سفر به باکو با تور مسافرتی می ‌تواند به نوعی باعث کاهش هزینه ‌های سفر شما مسافران شود. هزینه تور باکو هوایی در فصل‌ های مختلف سال متغیر ارائه می شود؛ اما در حال حاضر، حداقل قیمت تور هوایی باکو برای سفر سه روزه، از حدود سه میلیون تومان شروع می ‌شود و برای سفر یک هفته ‌ای، مبلغی در حدود 6 میلیون تومان باید بپردازید.

همچنین شهر باکو به دلیل داشتن موقعیت مناسب برای گردشگری از نظر مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی باکو و مکان ‌های دیدنی و جذابی که دارد، هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران ایرانی است. با وجود مناظر طبیعی ‌ای که این کشور دارد، تور زمینی باکو بهترین انتخاب برای شما علاقه مندان به تجربیات جدید می باشد تا در حین مسیر از جاذبه‌ های طبیعی کشور آذربایجان نهایت لذت را ببرند و هم پایین ترین هزینه تور باکو زمینی را تجربه کنند.

همچنین هزینه تور باکو زمینی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان و نهصد هزار تومان برای چهار روز و سه شب برای شما تمام خواهد شد.

تور باکو ارزان، انتخابی هوشمندانه و مقرون به صرفه!

خوشبختانه تور باکو نسبت به بسیاری دیگر از تورهای خارجی کشورهای همسایه ما به نسبت ارزان تر می باشد. برای این که هزینه کمتری برای تور مسافرتی باکو بپردازید می توانید تور ارزان باکو زمینی را انتخاب کنید، البته در سفر زمینی احتمالا زمان زیادی در راه هستید و این موضوع سفر را خسته کننده می کند.

اما می توانید تور ارزان قیمت باکو را تجربه کنید. همچنین برای تور باکو ارزان هوایی نیز راهکارهایی وجود دارد مثلا این که بلیطتان را از ایرلاین های داخلی رزرو کنید و صندلی های اکونومی را برای سفرتان انتخاب کنید.

صندلی های فرست کلاس و بیزنس کلاس درست است که خدمات بهتری دارند ولی گران تر هستند.

تور باکو ارزان

همچنین هتل نیز از فاکتورهای موثر در تعیین نرخ تور ارزان باکو هوایی بشمار می رود؛ شهر زیبای باکو هتل های بسیار متنوع و جذابی دارد و همه جور قیمتی در آن ها می شود پیدا کرد.

شما مسافران برای کم کردن هزینه های سفر با تور باکو اذربایجان ارزان می توانید هتل های 3 یا 4 ستاره باکو را انتخاب کنید. تور باکو ارزان هوایی جزو پرطرفدارترین تورها در بین گردشگران ایرانی بشمار رفته و با انتخاب هتل های ارزان تر هزینه سفرتان را به شدت کاهش دهید.

همچنین فصل سفر و تعداد روزهای اقامت و خدمات و امکانات بیشتر در تور شما می تواند هزینه های شما را دستخوش تغییراتی نماید.

تور لحظه آخر باکو، آیا می تواند بهترین انتخاب باشد؟

بارها نام تور لحظه آخری یا (Last Minute) را از سایت های گردشگری شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری باکو آذربایجان دقیقا چیست؟ همان طور که از نام آن مشخص است .

تور لحظه آخری به توری اطلاق میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور باکو می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور لحظه آخری باکو هوایی می باشند.

تور ارزان لحظه آخری باکو معمولا برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر از سمت آژانس های مسافرتی عرضه می شوند.
نکته: لازم به ذکر است که تور لحظه آخری باکو زمینی با تور لحظه اخری باکو از تبریز، از مشهد، از تهران، آذربایجان، از رشت و از آستارا هم به مسافران عرضه می شود.

تور لحظه آخر باکو

مدارک لازم برای سفر به باکو

ویزای آذربایجان در چند نوع مختلف با اعتبار و دفعات مجاز برای ورود و خروج متفاوت به مسافران ارائه می ‌شود که ویزای توریستی برای 30 روز اقامت با مجوز یک ‌بار ورود، پرطرفدار ترین و متداول ‌ترین نوع آن برای سفر به باکو آذربایجان بشمار می رود و مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی باکو آذرباریجان به شرح زیر است.

  • 2 قطعه عکس جدید 3 در 4 رنگی با زمینه سفید
  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • فرم پر شده درخواست ویزا
  • رسید پرداخت هزینه ویزا

انواع تور باکو را بشناسید

یکی دیگر از کشورهای نزدیک به ایران که اتفاقا مقصدی بسیار عالی و جذاب برای سفرهای زمینی بشمار می رود، بی شک شهر زیبا و دیدنی باکو است. در میان این شهرها، معروف ترین شهری این کشور آذری زبان برای انتخاب به عنوان مقصد سفر این روزها، شهر باکو پایتخت آن می باشد .

که شما برای سفر به باکو و دیگر شهرهای آذربایجان می توان از هواپیما، قطار، اتوبوس و یا حتی سفرهای جاده ای اقدام کنید و اینکه این روزها شاهد عناوینی همچون تور باکو از تبریز، تور باکو از اردبیل – تور ارزان باکو، تور باکو زمینی، تور باکو هوایی، تور باکو با قطار و... از آژانس های مسافرتی هستید که هر کدام به نوبه خود طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

تور باکو زمینی

در ابتدا لازم است بدانید که مدارک لازم برای سفر زمینی به باکو به شرح زیر است:

  • حتما قبل از شروع سفرتان ویزای ورود به کشور آذربایجان را دریافت نمایید.
  • برای دریافت ویزای خود هم می توانید در تهران و هم در تبریز به سفارت و کنسولگری آذربایجان مراجعه نمایید.
  • پاسپورت خود را که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده است را حتما در طول سفر خود به همراه داشته باشید.

تور باکو زمینی

سفر زمینی به باکو با ماشین شخصی

یکی از راه های سفر با تور مسافرتی باکو زمینی استفاده از ماشین شخصی برای این سفر است که از این روش می توانید طبیعت پایتخت زیبا و مدرن آذربایجان را نظاره گر باشید.

برای سفر به وسیله ماشین به باکو باید از مرز دو شهر بیله سوار و آستارا اقدام کنید و اینکه اگر از طریق مرز آستارا اقدام کنید، تا باکو در حدود 300 کیلومتر برای شما با ماشین شخصی راه بوده و اگر هم از طریق مرز بیله سوار اقدام کرده اید تا 200 کیلومتر راه در پیش رو دارید.

همچنین توجه داشته باشید که در مرز آستارا که در واقع اصلی ترین و پر رفت و آمدترین راه بین ایران و باکو آذربایجان است، این امکان را دارید که 24 ساعته تردد داشته باشید و نیز مرز بیله سوار هم در استان اردبیل قرار دارد، آن هم به صورت 24 ساعته باز می باشد.

سفر زمینی به باکو از طریق اتوبوس

تور تهران باکو زمینی از طریق اتوبوس هم امکان پذیر است ولی شما باز هم به همان مدارکی که در بالا گفتیم، نیاز دارید ولی تنها فرقش با سفر با ماشین شخصی این است که دیگر احتیاج به گواهینامه بین المللی و یا کاپوتاژ ماشین و خلاصه هر آن چه که برای ماشین نیاز دارید را دیگر لازم نخواهید داشت.

معمولا مسیرهای سفر با اتوبوس به باکو از تهران می باشند و در واقع مسیرهای حرکت از تهران به سمت باکو شروع می شود و از مسیر اتوبان های تهران به قزوین و قزوین به رشت و رشت به آستارا ادامه دارد و اگر از تهران بخواهیم حساب کنیم، مسیر تهران به آستارا دارای فاصله ای برابر با 498 کیلومتر است که اگر بدون توقف آن را با اتوبوس و یا ماشین بروید، حدود 6 ساعت و 30 در راه هستید.

اگر تور زمینی باکو از آستارا را هم بخواهید حساب کنید، 316 کیلومتر در راه خواهید بود که این فاصله هم حدودا بین 3 ساعت و خورده ای برای شما زمان می برد. البته باید این را بدانید که چون قرار است از مرز رد بشوید، بی شک در بین دو مرز برای کارهای اداری توقف خواهید داشت و از این رو بدون تردید معطلی دارید.

به همین دلیل اگر قصد سفر با تور باکو ارزان زمینی آن هم از طریق اتوبوس را دارید به یاد داشته باشید که نهایتا 14 ساعت را در راه خواهید بود. همچنین تور باکو از ارومیه زمینی و تور زمینی باکو از تبریز و تور باکو زمینی از رشت هم اجرا می شود.

تور زمینی باکو با قطار

این روزها سفر زمینی به باکو با قطار از تهران یا سایر شهرهای بزرگ مثل امکان‌ پذیر نیست و هیچ قطاری از ایران مستقیما به آذربایجان حرکت نمی کند. برای سفر زمینی به باکو با قطار، ابتدا باید به مرز آستارا بروید و سپس از آنجا بلیط مستقیم به باکو را خرداری کرده و اینکه شما برای خرید آنلاین بلیط آستارا به باکو این امکان را دارید .

به بخش فروش بلیط وب ‌سایت رسمی راه ‌آهن آذربایجان مراجعه نمایید. در حال حاضر، قیمت بلیط قطار آستارا به باکو بین 7 تا 12 منات برای کلاس ‌های مختلف قطار می باشد که اگر قصد سفر زمینی به باکو با قطار را دارید، حتما به تاخیرهای احتمالی قطار تا مرز آستارا و انجام کارهای اداری در مرز این شهر برای ورود به خاک آذربایجان را توجه داشته باشید تا به موقع بتوانید به قطار باکو برسید.

تور زمینی باکو با قطار

قیمت بلیط قطار باکو

قیمت بلیط قطار آستارا باکو به عوامل زیادی بستگی دارد و نمیتوان قیمت دقیقی برای بلیط ارائه داد و چند ویژگی که بر روی قیمت بلیط تاثیر میگذارد به شرح زیر است:

  • تاریخ سفر
  • ساعت حرکت
  • تعداد افراد
  • شرکت ریلی
  • ویژگی هر واگن قطار
  • ویژگی های هر کوپه موجود در واگن ها
  • سفارش های داده شده علاوه بر خرید بلیط

قیمت تور زمینی باکو

قیمت تور باکو زمینی از تهران یا هوایی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ باید این را بدانید که می ‌توانید خودتان تعیین کننده قیمت تور تان باشید! شما در ابتدا باید وسیله نقلیه خود را بین اتوبوس VIP و هواپیما انتخاب کنید. سپس باید به سراغ انتخاب تعداد شب ‌هایی که قصد اقامت در باکو دارید، بروید.

در نهایت نیز با توجه به کیفیت هتل‌ ها و قیمت آنها، می ‌توانید بهترین گزینه را متناسب با بودجه مشخص شده خودتان انتخاب کنید. با این روشی که گفتیم شما خودتان تعیین کننده قیمت تور باکو زمینی خواهید بود.

البته باید این مساله را هم در نظر بگیرید که در تابستان و ایام تعطیلات نوروز، قیمت تورها شدیدا رو به بالا خواهد رفت؛ به علاوه اینکه قیمت‌ ها با نوسانات قیمت دلار بالا و پایین می شود.

نکته: قیمت تور باکو زمینی از تهران - از رشت - از تبریز - از شیراز و از اصفهان کاملا متفاوت می باشد.

سفر به باکو با تور یا شخصی؟

از آنجایی که شهر باکو دارای مرز با کشورمان ایران می باشد، می توان به روش های مختلفی به آن سفر کرد هم می توانید به صورت زمینی و هم بصورت هوایی راهی این مقصد محبوب شوید.

خوب سفر با تور هوایی بسیار راحت و آسان است و از لحاظ زمانی شما ظرف حدود 1 ساعت به این کشور می رسید و به همین دلایل متقاضیان زیادی هم دارد، اما اگر تمایل دارید سفری کم هزینه داشته باشید.

پیشنهاد می دهیم به صورت زمینی و یا با تور زمینی باکو همراه شوید؛ شما می توانید در یکی از تورهای زمینی باکو ثبت نام کنید و به صورت گروهی با دریافت خدمات کامل سفر خود را برنامه ریزی کنید. البته انتخاب کاملا سلیقه ای است و مهم اینه که هدف شما از سفر با تور مسافرتی باکو چیست!

تور باکو هوایی

منظور از تور هوایی باکو این است که شما راحت ترین راه را برای سفر به این مقصد انتخاب کرده اید آن هم با هواپیما! تور هوایی باکو با هواپیما اغلب با پکیج های متنوعی توسط آژانس های هواپیمایی به مسافران ارائه می شود که بیشترین مسافران این روش سفر را برای سفر انتخاب می کنند.

پرواز های ایران به سمت کشور آذربایجان با هواپیماهای شرکت بوتا که یکی از شرکت های هواپیمایی آذربایجان است و همچنین با هواپیمایی ایران ایر انجام می شود. پروازهای ایران ایر در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هستند و پرواز های بوتا نیز در روزهای یکشنبه و سه شنبه هستند .

نیز تور باکو هوایی از تهران در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف (Heydar Aliyev International Airport) به زمین می نشیند و نیز مدت زمان پرواز، 1 ساعت و 25 دقیقه می باشد.

تور باکو هوایی

تور باکو از چه شهرهایی انجام می شود؟

لازم به ذکر است که مبدا تورهای باکو به صورت پیش فرض، از تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای بزرگ کشور یعنی : تور باکو از اردبیل، از شیراز، از اصفهان، از تبریز، از آستارا، اهواز و ارومیه هم وجود دارد.

پرواز های باکو با چه ایر لاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

شرکت های هواپیمایی معتبری همچون: هواپیمایی بوتا ایرویز Buta Airways Airlines، هواپیمایی آذربایجان آزال Azerbaijan Airlines، ترکیش Turkish Airlines، قطر Qatar Airways، امارات Emirates Airlines؛ همچنین پرواز های ایرانی باکو همچون: هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines، ماهان ایر Mahan Airlines، به مقصد کشور آذربایجان پرواز دارند.

نکته : توجه داشته باشید در خصوص وضعیت پرواز های باکو با ید بگوییم که در حال حاضر تنها به شهر باکو پرواز مستقیم از ایران وجود دارد و برای پرواز به سایر شهرهای توریستی آذربایجان حداقل 1 توقف در برنامه پروازی وجود دارد.

پرواز های باکو

قیمت پرواز باکو

یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما باکو، شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما هستند که در ارائه برخی خدمات با یکدیگر کاملا متفاوتند. این تفاوت ها اغلب در کلاس های پروازی گوناگون به چشم می خورند و منجر به تفاوت های چشمگیری در قیمت پرواز مستقیم تهران باکو می شوند.

به همین جهت پیشنهاد می کنیم حتما در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما باکو با خرید بلیط لحظه اخری باکو به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت فرمایید. البته قیمت بلیط لحظه آخری باکو، قیمت بلیط باکو زمینی، قیمت بلیط هواپیما باکو، قیمت بلیط قطار باکو با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد.

پرواز تهران باکو چند ساعت است؟

مدت زمان پرواز به باکو آذربایجان، 1 ساعت و 25 دقیقه است و فاصله تهران تا باکو 355 مایل و یا به عبارتی 571 کیلومتر می باشد.

ارزانترین زمان سفر به باکو چه زمانی است؟

بی شک فصل زمستان ارزانترین زمان سفر به باکو بشمار می رود و همچنین ماه‌ های زمستان از ماه دسامبر تا ماه مارس درجه حرارت به طور متوسط 6 تا 10 درجه در طول ساحل و کمی پایین تر از نقطه انجماد در کوهستان ها می باشد و همچنین در طول شب دمای هوای زیر صفر در کوه ها غیر معمول نیست.

در ماه‌ های زمستان با وزش شدید باد و طوفان ‌های برفی مواجه خواهید شد و خیلی از مسافران و عاشقان اسکی این مقصد را در زمستان انتخاب می کنند. اما نکته اقتصادی اینجاست که شما در این فصول با آفرهای هیجان انگیزی در تور باکو و هتل های این شهر جذاب روبرو می شوید که شما را وسوسه خواهد کرد.

ارزانترین زمان سفر به باکو

بهترین هتل های باکو کدامند؟

آیا به دنبال سفری راحت و بدون دردسر، در آرامش کامل برای رفع خستگی هستی و یا به دنبال سفری ارزان قیمت به باکو هستید؟ پیشنهاد می کنیم که سفرتان به این شهر را با رزرو اتاق در بهترین هتل های باکو شروع کنید.

از آنجاییکه گشت و گذار و انتخاب یک اتاق، از میان بیش از صدها هتل در باکو وقت و انرژی بسیاری می طلبد؛ به همین دلیل، سعی کرده ایم لیست بهترین هتل های باکو با قیمت مناسب را برای شما تهیه کنیم تا با خیال راحت به شهر و کشوری که ریشه های مشترک بسیاری با ایران دارد سفر کنید؛ در ادامه همراه ما باشید.

هتل های لوکس و 5 ستاره باکو

  • هتل فورسیزن باکو | Four Seasons Hotel Baku
  • هتل فرمنت برج های شعله | Fairmont Baku
  • هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو | JW Marriott Absheron Baku
  • هتل پولمن باکو | Pullman Baku
  • هتل بیلگاه بیچ | Bilgah Beach Hotel
  • هتل هیلتون باکو | Hilton Baku
  • هتل کاخ رنسانس | Renaissance Palace
  • هتل اکسلسیر باکو | Excelsior Hotel Baku
  • هتل لندمارک باکو | The Landmark Hotel Baku
  • هتل ساپیر سیتی | Sapphire City Hotel

هتل های لوکس و 5 ستاره باکو

هتل های 4 ستاره در باکو

  • هتل مید تاون باکو | Midtown Hotel Baku
  • هوم سوئیت باکو | Home Suites Baku
  • هتل هالیدی این باکو | Holiday Inn Baku
  • هتل شاه پالاس باکو | Shah Palace Hotel
  • هتل نورد وست باکو | Nord West Hotel Baku

منبع : تور باکو

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
تور های داخلی
<
پیوندهای روزانه
آرشیو
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه